کد خبر: ۹۵۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۹۹
فوق ستاره آرژانتینی اکنون تنها در سه بازی ۵ گل به ثمر رسانده و تیمی را که پیش از این در تلاش برای رسیدن به تنها یک برد بود را به سه برد متوالی در جام اتحادیه رساند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ایمان گودرزی؛ حالا با مسی و سرمربی جدید تاتا مارتینو، اینتر میامی ناگهان تمام سیلندرهایش به حرکت در آمده و گل های مسی در سراسر جهان پخش می‌شود و البته شادی های پس از گل او!

مسی در شادی های پس از گلش سیگنال هایی از مارول را به دید جهان رسانده و در آخرین مورد او ادای احترام به ابرقهرمان مارول ثور را به نمایش رساند که همسرش آنتونلا روکوزو نیز این موضوع را تایید کرد.

در حالی که اسطوره بارسلونا ممکن است یک طرفدار ساده مارول باشد، اکنون تئوری های توطئه در اینترنت در مورد انگیزه پشت این جشن ها نقل محافل شده است.

عکس| وقتی مسی ابر قهرمان مارول می‌شود!

تئوری پول

پس از اینکه مسی شادی پس از گلش را جشن گرفت طرفداران او در رسانه های اجتماعی گمانه زنی های زیادی را به وجود آوردند.

یکی از طرفداران یک نسخه ویژه توپ آدیداس مارول با تم ثور را منتشر کرد که در ایالات متحده به قیمت 170 دلار فروخته می شود.

ادعا می شود که شادی های مسی می تواند بخشی از یک کمپین تبلیغاتی از طرف آدیداس باشد که اسپانسر این فوق ستاره است.

آدیداس همچنین نسخه کاپیتان آمریکا از توپ مارول را دارد و هنوز مشخص نیست که آیا نسخه های بیشتری را منتشر خواهند کرد یا خیر.

اگرچه نسخه کاپیتان آمریکا در بسیاری از فروشگاه ها با قیمت بسیار ارزان تر از قیمت 170 دلاری نسخه ثور در فروشگاه آدیداس موجود است.

مسی یکشنبه هفته جاری، زمانی که اینتر میامی در جام اتحادیه به مصاف اف سی دالاس می رود، دوباره روی صحنه خواهد رفت و اگر ششمین گل را برای تیم جدیدش در فلوریدای جنوبی به ثمر برساند، همه نگاه ها به جشن او خواهد بود تا ببینند کدام ابرقهرمان بعدی برای شادی پس از گلش استفاده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: